glslnnb Merhabalar bugün 11-6 olduk. İkili tarama için doktordan simdi geldim. Biz aksam muayene oluyoruz :) ense kalınlığı burun beyin kalp ne varsa baktı doktorum (perinatolog kendisi) her şey çok guzel dedi, ikili teste gerek yok dedi bir ay sonra dörtlü test yaptırırız dedi. Gidene kadar çok endişeliydim ama çok şükür 🙏🏼 Elevit verdi ancak eczanedekiler tok alın dedi doktorum aç karnına alcaksın dedi. Sanırım bulantı yapıyormuş kullanan var mı? Bir dee %70 ihtimal kız dedi :) bizimki yan yattığı için tam göremedik ama :) Var mı bu haftalarda olanlar, toplanıp fikir alışverişi yapalım :)
Mrvvv glslnnb Bana da %80 kız demişlerdi 13+3 iken. 1 ay sonra erkek olduğunu öğrendik. Şu an 20. Haftamızdayız kesin erkek olacak :) Değişebiliyor o haftalarda pek net değil cinsiyet
glslnnb Mrvvv nub teorisine göre bakıyoruz demişti doktorum kendimi çok kaptırmasam bari🤦🏼♀️ Hep sağlıklı hayırlı ve ilk çocuğum kız olsun demiştim ama 🙈 neyse ki her şeyi normal :)
Mrvvv @glslnnb# Bende kız istemiştim, yüksek ihtimal kız diyince çok sevindim. Adını bile hazırlamıştık. Doktor erkek dedi bizde ultrasonda net bir şekilde bunu gördük. Ama değişen bir şey olmadı o da evladım o da evladım 😊 tek sağlıklı ve hayırlı evlat olsunlarda