Kkkozreee Dayanamıyorum sizce cocuğu almalılar mı uyuyamıyorum da herşey temiz çıktı tahliller ama ilaçlar etki etmiyor
gh2019 Kkkozreee karnınız mı kaşınıyor benim de çok kaşınıyor karnım bebek yapı sürüyorum fayda yok kıpkırmızı oldu artık çatlaklarım zaten ohooo ben de 38+4 üm.
Duruveannesii Bak canım sabitlenen Doğum hikayesindeki bayanda senin gibi çok kaşınıyormuş oku istersen bir onu Doğum yapmış yeni