Ben ilk oğlumda sağma makınesı ıle bıneronu nu kullandım coktq memnunum ben calıstıgım ıcın olmadgım zamanlarda sütümü biberon ıle verdıler genelde bıberon verınce cocuklar bıberona alısır anneyı emmez ama bunda oyle olmadı ucu anne göğsüne benzer uclardan oldugu ıcın cocuk ayırt edemedı sımdı ıkıncı cocugumdada allah ızın verırse avent tercıhım olacak