Mucize54 yine de yazayım ben yeni yaptırdım 5 gün oldu kordon sentez biraz ağrılı işlem oluyor ultrason eşliğinde anne karnına uzun ince igne giriyor iğne girmesi ağrılı değil normal kan alınıyormuş gibi oluyor rahim de baskı hissediliyor 2 defa işlem tekrarlanıyor iğne rahim içinde plasentadan doku bulunacagi için doktor iğneyi oynatması can yakıcı birde psikoloji zaten çökük 10 dk veya daha az sürüyor islem antibiyotk ilaç veriyor dr. Kan uyuşmazlığın varsa onu yapıyorlar 4 5 saat yatırıyorlar sonra taburcu ediyorlar ilk 3 gün önemli iş yapılmıyor sadece yatiyorsunuz kasıklarda ağrı oluyor ookadar canım