Dere teşekkur ederim canim çok da kolay geçmedi benim için çunku tamamen uyuşmamiştim ameliyat başladiğinda canim yandi korkutmak istemem ama bazi arkadaşlar var sezeryan kolay diyor bilmuyorum oylemi yoksa korkutmamak içinmi oyle soyluyorlar ama oyleyse bununda doğru olduğunu duşunmuyorum ben boyle bir soru sorsam durust olmasini isterim cunku beni neler bekledigini bilmek isterim