Gunduz_01 Merhaba arkadaşlar bir sorum olacaktı ya erkeklik hormonu gebeliğe engel mi hormonu yüksek olan var mı
Oglusum89 Gunduz_01 benim yüksekti bekarlıgımda adet duzensızlıgım vardı sureklı dogum kontrol hapı kullandım evlendım bıraktım yumurtalarım tembeldi bi kac ilac kullandım ve 2. ayımda hamıle kaldım yani engel değil ☺️