Tupbebekhikayem__ bünyeye göre degisiyor canim ben 4 eylulde spinal oldum saat 14.30 da alindim ve 6 saat sonra ayaklarmi hissetmeye basladm yürü dediler ilk yürümede o kadar agri hissettm ki cok agladm ve bende gaz problemi oldu narkozu cikaramadm oyle olunca 2 gece hastanede kaldm ve lagman ise yaramadj kirec gibi suda eritilen bi ilac verildi ve o ise yaradi sonunda tuvalete ckabildim ve oyle taburcu oldum 2 gun boyunca yine agrim cok fazlaydi ama tuvalete ciktiktan sonra karnimdaki sislik gidince rahatladm bence sezeryanin yara agrisi egilip kalkamama vs 10 gun suruyo bu sureden sonra biraz daha rahat hareket edebldim ha bi de ben apandisitten ameliyat olmustum 13 yil once ve izi olan yerden tekrar kesmesi gerektigini soyledi doktorum orasi da yeniden kesilip yapistirildi ondan mi bilmem benim cok agir gcti surecim ve hala icten sizi hissi asiri bir bel agrisi ve bas agrisi devam ediyor umarim sen yasamazsn bunlari muhakkak yaninda bakanin olmasini tavsiye ederm canim Rabbim yardimcin olsun 🤲