@Onann ben direkt gitmiştim. Doktor tekrar kan tahlili yaptırmadı bana. Adet tarihime göre 4. haftadaydım. Kese görür gibi olmuştu haftaya tekrar gel demişti. Gittiğimde görmüştü. Bazıları testi tekrar yaptırıyor. Sizde bekleyebilirsiniz. 5-6. haftada görülüyor galiba kese falan