Fikret_kayra Mrb iyi aksamlar herkese bugun doktor kontrolum vardi suanda yirmi haftalik hamileyim ikinci hamileligim fakat bugun doktor bisey soyledi korktum biraz ilki sezeryan olmustu sezeryan yerin ile bebegin kesesi yakin dedi bu yuzden erken dogum olacak ama dikkat etmezsen dahada erken dogar dedi böyle olup da normal zamaninda dogum yapan var mi?
azizeguneyy Fikret_kayra korkulacak bir şey yok doktor dikkat etmezsen erken doğum olur demiş. dikkatli olmalısın.
aslimutlu1 Fikret_kayra ilkiyle ikincisi arası cok mu yakın ? Korkulcak bişey yok canım . Dikkat edersin sende . Hayırlısıyla bişey olmaz
ylzaht Fikret_kayra Bolca dinlen sol tarafına yat gerekirse iş yapma yorma kendini su iç bol bol Allahın izniyle bişeycik olmaz dualarım seninle 💛