bulut955 Merhaba arkadaşlar 💁♀️ bugün bende faika hanımdan doğum paketi aldım burada çok önerildi. Acaba doğum yapan var mı sincan koru hastanesinde faika hanımda.¿, 💜 tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?
Hafsahafsa bulut955 Çankaya koru da funda hanıma arkadaşım doğum yapmıştı kadın dikis falan atmamış doğum sırasında da hep dua okutmuş baya iyi bı doktor mus
Drryy bulut955 Faika hanıma gidiyorum bende bende bu hafta Doğum paketi alacağım hem fiyatı uygun hemde doktorumu çok seviyorum 18 haftalığım
dhmiclk bulut955 bende paket aldim ordan ctesi günü randevum var faike hanım doktor dan ins hayırlısı olur
isyo bulut955 14.haftadan beri takibim Faika hanımdaydı kırk gün önce doğum yaptım Allah bin kere razı olsun 😊
bulut955 dhmiclk mecbur değil senin kararın ama doktorlar genelde ilk gebelikte öneriyorlar. Benim ilk gebeliğim sağlık ocağındaki hemşirem mutlaka yaptır dedi.
dhmiclk bulut955 ilk gebeligimde yaptirmadim bu ikinci gebeliğim zararlı diyorlar hep şeker yüklemesinide
bulut955 dhmiclk birde ilk gebelikte çıkmadıysa ikinci gebelikte de olmaz diyorlar. Ama her gebelik farklı size kalmış tamamıyla 🤷♀️
ebruebruu Benim de cuma günü randevum var ilk defa gideceğim inşallah iyi bir doktordur söylenildiği gibi. 16 haftalık olacağım cuma günü belirli bir doktor bulamadım henüz eğer memnun kalırsam ben de paket alacağım bugün paket indirimi için bilgi telefonu geldi hastaneden