Pandabekleyenanne dedigim gibi durumu cok yeterli olan yaptırsın ama baska imkanlar varken de 450 vermem. Oglumdada ozele gitmistim 10 dakika anca bakildi cok ilgilenildi herseyini anlatti tabi o zaman 450 değildi. 30 dk falan bakmadi yani. 10 dk için 450 yerine dedigim gibi bir cocugum daha var . Bunca insan gidip devlet Hastanesi'nde yaptiriyor zaten muayenelerimi falan ozelde yaptiriyorum ekstra ekstra surekli para harcaniyor 4 yıl oncesinde olsam evet bende bugun o 450 yi verirdim. Ayrica sami ulusun ayrıntılı bakan doktorlari hakkindafa dün cok arastirma yaptım giden herkes gayet memnun kalmış . Araştırıp memnun kalmayanlari duyduğum icin zekai tahiri bastan eledim Zübeyde hanimda ayni sekilde o parayi vercek durumda olsam bendr arastirma icine girmezdim.