Crn91 Kızlar 9.haftaya girdim 2 kg aldım unlu hamur işi yemekten kilo aldım ya çok mu oldu sizler kilo aldınız mı normal mi bu kadarı ?
Ecemsbaby Crn91 ilk 3 ay kilo almadım 1.5 kilo verdim bulantılardan dolayı. 18 haftalığız 2 kilo almışım 4 haftada 🙈 bi süre sonra istesen de istemesen de alıyorsun sanırım önemli olan sağlıklı beslenmeye çalışalım, doğum sonrası illa ki verecegiz 😊
Caglaak Crn91 elinden geldiğince yemeden kısamiyorsanda hareket etmeye çalış yürüyüş vs ilk 4 ay ayda bir kilo alman gerekir deniyor ama tabi bunyede önemli arkadasla ayni anda hamile kaldik 31+3 uz ben 4 kilo almistim 29. Haftada o 12 kilo
hamis_19 Dere 21 haftalik 6kg fazla mi dedi 🙄🙄🙄 benim doktorun dha haberi yok 22 haftalik olduk 10 kg almışım 😂
Edanurrr @Crn91 şuan için çok bence canım İleride zaten alınıyor sen böyle başladıysan sonralarda zorlanırsın bana göre
Hilahila 31. Haftadayım 6 kilo aldım. Gayet iyi gidiyorum bebiş de 1,5 kilo. Siz biraz çok almışsınız. Hamur işinin bebeğe de yararı yok. Bebek zayıf kalır siz şişersiniz. Dikkat edin derim.
Tovishka Hilahila Mrvcbr aynı haftada ve aynı durumdayız =) ben 45 tim 60 oldum sadece.. Ama ekstra şeker tüketmemeye dikkat etsem de erkek bebek tatlı çektiriyormuş canını gerçekten 🤣
Canan1bozkurt Bende ilk zamanlar hiç almadım . Şuan 21 haftaligim ve 1 ay içinde 3 kilo almisim bugün sağlık ocağına gittim orda tartıldım
Yasemin-24 Crn91 Iyi geçiriyorsunuz o zaman gebeliği benim devamlı kusmayla geçtiği iicn dokuzuncu haftama gircem yarın iki kilo verdim ama ilk üç ay kilo alınmasa dha iyi diye biliyorum 🐣
Guguk Crn91 20. Haftadan sonra aldığın kilolar bebişe yarayacak öncesi sana. o yüzden tabi sen bilirsin ama bence çok almışsın
rukiye-02 Crn91 32+1 7 kilo almışım bebeğin sağlıklı olsun da kiloyu al ama faydalı şeyler yemeye çalış fındık fıstık ye öğün araları kendini çok aç bırakma
PrensesiMira 35. Hafta 5 kilo çok şükür şimdilik. İlk hamilelikte 23 kilo alıp doğuma girmiştim. Doğum çıkışında eve geldiğimde 6 kilo gitmişti 2 gece hastane yatisi sonrası. Hala 10 kilo fazlam ilk prensesimden hatıra kaldı umarım gidicek onlarda bu doğumdan sonra 🙏☺