11Nisan serklajin varsa korkma canım o kadar da zamanında önlem alınmış demekki
Benim hiç bir sıkıntım yoktu serklaj falan yapılmadı
Belimde byle agritirsin belinide ağrır ya devamlı öyle bir ağrı oluyordu,o bıçak saplanır gibi ağrı bikini bölgesi kısmında bazende alt tarafıma vuruyordu canım
Ben Acıbadem Hastanesi'ne gidiyorum
Kaç haftaliktin sen bu arada bebisler kaç kilo
Ciğer geliştirici falan yapildi mi