vuslatim34 üzülme, Rabbim vermiyorsa zamanı gelmemiştir . Herseyin bi zamanı var Allah Kerim. Bende 3 yıl evliyim henüz bisey yok . İsyan etmiyorum aksine şükürler olsun rabbime ki bizi asla unutmaz ve diledigimizi verecek . O yüzden sabırla bebisinin gelmesini bekle sakin üzülme 🤲🏻😣❤️Dileyen ve hak eden tüm anne adaylarına nasip etsin insallah 🤲🏻