lnyldr Merhaba hanımlar bu gün doktora kontrollüm vardı bebeğin herşeyi normal ama başında bi kist olduğunu söyledi çoğu gebelikte olan bişeymiş ve yüzde sekseninde geçiyormuş başına gelen var mı biraz endişeleniyorum da