Bugün gittim dr.a 10+3 haftalığım geçen hafta kanama için gitmiştim bna hap ve iğne verdmiştim bugünde gittim hem iğne yazdırıyım hem hap die bide lekelerim devam ediyodu kese etrafındaki kanama azalmışmı onada bakalım ne diycek diye. Ultrasonda baktı bi kanama alanı daha oluşmuş ama bebeğede bebzetti onu ikizdide biri öldü onumu düşürüyosun yoksa dedi anlıyamadı naptıysa detaylı usgye gönderdi kanama olduğu kesinleşti bu çocuk bu kanamayla düşer durmaz dedi yine de ilaçlarımı yazdı napcam ben şimdi geldim iğnemide yaptırdım yattım uyudum biraz ama çok kötüyüm düşer diye😪😪