Esuyum38 Merhaba 36+5 haftalık gebeyim daha zamanımız var ama sanki sancı var gibi belimde ağrı var adet olacak gibi sancı var dizlerime vuran yalancı sancı mı acaba ilk defa olduğu için süre de tutmadım ama 5ten sonra başladı ara ara girmeye bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?
Kusta Esuyum38 benimde 35. haftada dediğin gibi ağrılarım olmuştu bende korkmuştum bebek geliyor diye ama şuan 37+5 olduk hala gelen giden yok..meğer yalancı sancıymış..hatta 35 ten sonra hiç o kadar sancımda olmadı..onun için panik yapmayın cnm
Esinserkan Benim de kasıklarım da ağrı oluyo benim de merak ettiğim konu. 2 3 gündür bel ağrım ve kasıklarım da ara ara bıçak saplanır gibi ağrı oluyo. Bilen varsa yazabilir mi
Esuyum38 Kusta teşekkür ederim doktora gitmişmiydiniz yoksa geçti mi biraz daha dursun istiyorum en azından 38.haftaya kadar
Ceylinazeymen Doğum sancısı belden vurur ve git gide şiddetlenir eger doğum sancısından şüpheleniyorsan dakika tut
Esuyum38 Ceylinazeymen belimde çok şiddetli değil kasıklarımda daha çok sancı var hamile olmasam adet olcam derim yani öyle bi ağrı
Kusta Esuyum38 doktora gitmedim canım,2,3 gün sürdü randevumu öne alsam mı diye düşünürken geçti zaten,doktorda normal dedi bunlar yalancı sancı dedi,gerçek sancı geldiğinde beni kurtarın diye bağıracaksın merak etme dedi🙈😂