Yigitaras istanbulda yasiyorsaniz atil yuksel var perinatolog ben ona gitmistim zaten butun doktorlarin onlerinde egildigi biri diye bahsedilir. Biraz oahali muayenesi ama herseyi tek tek soyluyor banada cok yardimci olmustu baba gibi sevkatli yakalasiyor. Ama doktor dediyse oyledi ben sivi aldirmadim bebek anne karninda yasamaz dediler aldirmayada kiyamadim 2 bucuk aylikti soyledikelrinde 3 bucuk aylikken kaybettim. Arkadasiniza bunu bu sekilde anlatmayin moral onemli ama yardimci olun baska doktor konusunda