Ceren58 Bugün öğrendim hala inanamıyorum oğlum olacakmış :) çocukluk hayalimdi. Ben şimdiden mıncıklamaya başladım oğlumu:) normalde de boğazlı biri olduğum için 😁 can isteme olayı yok ama şu küçük salata tırşularını öle öle yiyorum valla 😜
Safiyeerdall Aturkk bool ekşili pırasa yemeği aşerdim mevsimi değildi 😊 kız olacak Allah’ın izniyle 🙏
Slinn Hergün bir kilo yeşil erik yedim😂ve turşu suyu😋ye ekşiyi doğur ayşeyi benimki de öyle valla🤷🏼♀️
2cocukannesii Aturkk İlk başlarda ekşi çok aşerdim ama şimdi tatlıı aşeriyorum ha bire çikolata yemek istiyorum😂😂 Ve kızım olacak İnşallah💕☺️
Eceyavuz Aturkk ilk 3 ay deli gibi hergun turşu suyu ictim ekşi ekşi damaklarim kaşınıyordu içmedigim zaman ve oğlum olcak 🤲
Dilara1234 zelis63 Rabbim hayırlısını nasip etsin benim 2 tane oğlum var rabbime şükürler olsun ki inşallah 1 tanede kız evlat nasip eder 🙏
Hakbas2020 Dilara1234 benimde 2 oğlum var şimdi 3. Hamileyim ve bu da erkek 👶🏼 Sağlıklı sıhhatli olsun da herşeyin hayırlısı ..