Bugün 38 hafta olduk doktora gittigimizde bebiş doğum kanalına girdi dedi doktorumuz haftaya çatı muayenesi yapıcaz dedi bende merak ediyorum ablam doğum yaptıgında son anına kadar bakmadılar bana haftaya bakıcaz dedi şimdi çatı muayenesinde su gelirse vs baktırmalı mıyım ?