Mrvm005 Hafta sonundan sonra kanama oluyor bende pazartesi ilk is ozelde bi doktora gittim iyiki doktorumu degistirmisim bi sorun yok 6 haftalik dedi alttan bakti kalbi ritimli atiyor dedi. Dun bi anda kanama basladi lekelenme degil kanama hemen progestan igne vurdurdu 100 mg gecti sukur dinlendim bu arada 200 mg gunde 3 kez iciyorum. Bugun oglen yine olmus beklemeden gittim randevu saatini kesin dustu dedim geceden bu yana kesin diye dusunduk. Ama ordaydi kalbinin atisini gordugum icin daha once simdi kontrol etti. Igne yazdi kanama cok olursa 100 vurdur yoksa 50 mg vurdur dedi. Hayirlisi olsun hakkinda bundan onceki dusuktu benim o dusukte nokta kadar kanamayla basladi benim dusugum
ycllksa prettywoman canım iyi bir doktora git ben kalp atışını 8. Haftada duydum. Doktor konuşmasından belli etmiş kendisini sakın kötü şeyler düşünme bol dua et sımsıkı tutunsun sana