Mrvkdr05 ilk dogumumda kontrollerim dogumun herseyim beylikduzu kolondaydi cok memnun kaldim... su an ikiz gebeyim.gene kolonu dusunuyorum yeni dogum yogun bakim.servisi 3 basamakli yani 26 da dogum gerceklesse bile Allah korusun mudehale edecek cihazlara sahip😊 en azindan ikiz gebelik icin yani benim icin onemli bi durum oglumun muayenelerinide hep kolonda yaptirdim halen gidiyorum 2018 de zorunlu sezeryanima 2200 vermistim su an ucretleri bilmiyorum😊