FSCMK canım 2 ay oldu dogum yapalı ben hiç çatı muayenesi olmadım doktorum ultrasonla ölçtü hep çatımı sonra 39+4de ben agrım var die gittim şancı çıkmıştı sonra muayene edindim ilk kez canım çok yandı anlatamam yalan yok yani halbuki ben evlendiğinden 3 gün sonra kaşık ağrımdan dolayı alttan miyane oldum canım hiç acimamisti ama şimdi çok acıdı hatta ben çataldan yukarı fırladım sizi korkutmak istemem ama bünyeyle alakalı tabiki