Fadiksamet canım boyun kaç? 40. Haftadayım çatı muayenesi bende olmadım son dk bakılcakmış. Sebebi enfeksiyon riskine karşı imiş. Gebe okulundaki hemşirenin dediğine göre doktor ultrasonda görür ön bilgi sahibidir çatı konusunda ona göre sana normal sezeryan der dedi. Benim doktor normal olur seninki deyip duruyor boyun uzun fiziğin müsait diğer herşey normal diyor 1,55-1,50 nin altındakilerde sıkıntı felan yaptı sanırım çatı olayı boya göre değişen bişey