balbebisim Merhaba kızlar 6-7 aydır gebelik elde edemedim doktora gittim adetin 5. Günü klomen başladık 9. Günü ise çatlatma iğnesi vurundum doktor muanesinden sonra genelde adetin 14. Günü vuruyorlar diye biliyorum ama benim gibi olan var mı bir de bugün 10. Günü iğnenin ne zaman test yapmalıyım çünkü adete 10 gün var iğne erken olduğu için şimdiden teşekkürler ☺️
Yasemineliz balbebisim iğnenin etkisi 14 gün sürmekte 15 gün sonra test yapın çünkü bende öyle hamile kaldım suan 27+2 🥰🥰
Gzrilknur balbebisim 15. Gün test yapmalısın. Tabi sabırlıysan 😊 bende klomen+ovitrelle çatlatma iğnesiyle hamile kaldım. 18+4 olduk 💪🙏
Mart_annesi balbebisim bende klomenle hamile kaldim 18 gunde erken gbliik test yaptim cikmadı kahroldum ama o kadar üzülmeme deymedi simdi 13 haftalığızz bence adetinin gecmesini beklmelisin :))
Mart_annesi balbebisim bende klomenle hamile kaldim 18 gunde erken gbliik test yaptim cikmadı kahroldum ama o kadar üzülmeme deymedi simdi 13 haftalığızz bence adetinin gecmesini beklmelisin :))
Damla2557 balbebisim bende klomen +çatlatma iğnesi yaptırdım. Beklemedeyim. Senin ağrın falan oldu mu canım?belirti hissediyor musun
Damla2557 balbebisim bende klomen +çatlatma iğnesi yaptırdım. Beklemedeyim. Senin ağrın falan oldu mu canım?belirti hissediyor musun
balbebisim NurEto bizim SSK yok karşılamıyor Yani o yüzden klomen, folik asit ve şeker ilacı glukofen yazmıştı onlar 80 tuttu iğneyi de zaten devlet karşılamıyor 105 tuttu
Deletedmom2224 balbebisim catlatma iğnesini çok erken vurulmussunuz kaç mm idi yumurtalar. Bir de iğneden sonraki 15. Gün yapmalısınız testi ondan önce yanlış sonuç alırsınız. Ben bu tedaviyle iki kez gebe kaldım inşallah sizde de ise yarar 😊
balbebisim Deletedmom2224 evet bana da erken geldi ama ultrasonda baktı doktor boyut söylemedi iğne istiyorsan vuralım dedi bugün mü dedim evet dedi vurundum ben de. Evet 15 gün beklicem bakalım hayırlısı
balbebisim Deletedmom2224 ha bide sağ taraf gelişmemiş sol taraftaki yumurtaların gelişmiş tutarsa kızın olur dedi 😂
Damla2557 Deletedmom2224 merhaba. İğneden sonra hamile kaldığınızda vücudunuzda ağrı gibi bir belirti hissettiniz mi?
Deletedmom2224 balbebisim hahaha o konuda baya sallamış bir doktor olarak nasıl böyle bir şey demiş 😀 ilk bebeğimde soldan tuttu erkek oldu ikinci bebeğimde sağdan tuttu oda erkek 😂yani öyle bir şey yok 😊