NesliCan1 Merhabalar öncelikle 🙈 küçük kızımıza isimde karar veremedik 🐣 ilk önce Lina diye düşündük, sonra bilmiyorum nedendir etrafımızda çok duymaya başladık ve kararsız kalıp arayışa girdik. Sizce hangisi kulağa daha hoş geliyor; Ayşin, Ayşıl, Lina, Kayla 🙄
PnrGg NesliCan1 ayşıl bence çok hoş 🌸 Lina yı herkesten duyuyorum bu ara. Çoğu aynı isimi koyuyor ama ayşıl farklı 👍
Deryayaman NesliCan1 eger benımkının cınsiyeti kız olursa ben Lavin ismini koymayı dusunuyorum canım sanada öneri olsun
083 Canım evladını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim. Lina çok güzel bir isim bence. Şuan duyabilirsiniz ama sevdiğiniz bir isimi evladınıza vermek ne kadar güzel. Ben lina💕mina💕 iki isimde çok seviyorum
NesliCan1 083 amin inşallah 🙏🏻 Hepimizin evladı Allah hayırlı ve sağlıklı kucağımıza almamızı nasip etsin 🌷😊
Deryayaman NesliCan1 ıkı anlamı var aslında arapcada güzel demekmıs ben bu anlamını kullanmayı tercoh edıyorum 😊
Ipekozsyhzry NesliCan1 bende prenses annesi oluyorum ismimiz Asel lila olcak lina cok guzel bir isim gercektrn Hayirlisiyla kucagina alirsin🌺🤲