@Hiranuuurr henüz bir anne degilim ama basımdan geçeni paylaşmak istedim bu yoldan geçmiş birisi olarak:) bende klomen kullandim 2 defa catlatma ignesi oldum ama yanıt alamadm.Ve geçen hafta rahim filmi çektirdim.Doktorum ilaç yada iğne biz bunları aslında çokta tedavi şekli olarak görmüyoruz basit uygulamalar.Lakin hasta bunlara yanıt vermezse bizim için asıl tedavi o zaman başlıyor ve ilk aşama şuan rahim filmi dedi.Rahim filminden sonraki ay akışına bırakıyor ve eğer yine sonuç alınmazsa aşılama ve oda olmazsa en son tüp bebek.Doktorunun daha asıl tedaviye baslamadn tüp bebekten bahsetmesini saçma buldum