Fatma09 Ben kadriye hanimi hem kisisel hemde verdigi hizmet bakimindan cok iyi buluyorum. Ailenden biriymis gibi samimi ve seni en dogru sekilde yonlendiriyor. Ege livada basladim fakat suan muayene acti. Muayene ucreti nakit 200 tl. Bircok ozel muayeneye gore iyi meblağda hizmet vermekte. Eger zorlanmayacaksaniz kesinlikle öneririm.