Olivkie Yrd. Doç. Dr. Bertan Akar’a gitmenizi tavsiye ederim. Öncesinde çok doktor arayışım olmuştu, tekrarlayan düşükler ve rahim ameliyatı geçirdim. Bertan bey sayesinde şu anda doktor konusunda da doğum konusunda da içim çok rahat. 36. haftama geldim en ufak bir sıkıntımız olmadı. Görüşün derim 🌸🌸