Yagmuricenkiz
34 haftalık hamileyim. Dün gece bir kez ishal şeklinde tuvalete çıktım bugün de bir kez. Ancak uyandığımdan beri midem bulanıyor. Tuzlu kraker dışında bir şey yiyemedim ama kusmadım da. Soğuk aldım diye düşünerek kalın giyindim sıcak havada biraz yürüdüm oturdum geçmedi. Alttan günlerdir batma oluyor. Sanki iğne batıyor, bugün çok yoğun. Otururken canım yanıyor. Kasıklarımda sancı var. Ama bebeğimin hareketleri normal hissediyorum. Bilmiyorum sizce acile bi gideyim mi? Bulunduğum yerde kadın doğumcu yok, hastane çok yetersiz. Emin’im basit bir serumla yollarlar.