Buseeeee
Canım aynı ben😊😅 12 olduk. 5.haftadan beri çekiyorum. Ekmek, patates, peynir, zeytin, muz, pilav, sade makarna. Yediklerim katı ve mide yatıştırıcı olduğu için iyi geliyor dolayısıyla doymuyorum ama besleniyorum. Aç kalmaktan iyisidir. Tuzlu, peynirli çubuk zaten sabah ezanı öğünüm. O kadar midem bulanık ve aç oluyorum.. İlaç hiç kullanmadım tavsiye etmiyor doktorlarım. Serum vs 😞