Feminel16 illaki oluyor canım bana da cok oldu ilk aylar hep nefes alamadım ilaç içemiyorum cok zor zamanlardı ama kendine inan aslında o kadar psikolojik ki o nefes alamadığın zamanlarda hayır birşeyim yok bunun sebebi panik atak bana birşey olmicak diyerek kendimi sakinleştirdim hep nefesimde düzeldi, cok dua ettim Allaha sığındım cok şükür atlattım o zamanları hala ara ara yokluyor ama dediğim gibi kendi kendimi sakinleştirerek geçiriyorum