Naghansuel benimde doktorum o haftalarda kız gibi demişti. daha sonra kız olduğunu öğrendik :) şuan 20 haftalığım nerdeyse ve hala kız. arada soruyorum kontrollerde hala kız mı diye :D birazda doktorun tecrübesi ve ultrason aletinin kalitesiyle alakalı bence. bazen yanılmalar olabiliyor. allah gönlüüze göre versin :)