Selime13 Ameliyata girmeden bir hasta bezi istediler benden. Ameliyat masasına yattım hasta bezini altına seriyorlar, sondayı ise idrar yaptığımız yere takıyorlar. Kan idrar yaptığımız yerden gelmez, adet olduğumuz yerden geliyor. Ameliyat bitince spinalin etkisinin geçmesini bekliyorlar. İdrar boşalıyor o sırada. Sonra sondayı çıkartıyorlar. 😊