Muhendisannee Arkadaşlar merhaba, son birkaç haftadır kalbimde çok çarpıntı oluyor bununla beraber gece uykundan uyanıyorum ve yürek sıkışmasından uyuyamıyorum. Gün içinde oturduğum yerde bile aniden çarpıntı başlıyor, yürüyüp merdiven çıkınca hele nefes alamaz oluyorum basım dönüyor. Doktoruma mesaj attım kalp doktoruna görün dedi. Az önce büyük bişey olmuştu heyecanlanmisim gibi titriyorum hep. Yaşayan oldu mu hiç ? Kalbimde hiç sorun yoktu. Bu arada gebelik 20. Haftada ☹️
Livask Arada bende de çarpıntı oluyor ama bahsettiğiniz kadar sık ve yoğun değil. Bence de bir doktora görünün