Deletedmom099 hulya_1919 bende öyleydim istediğim için adeti beklemeden test yapıyodum arada ama bekle testte silik çıkar sonra hamileyim diye heveslenir adet olursunuz üzülürsünüz sabredin
Beta92 hulya_1919 daha çok erken canım moralini bozma benim adetten 2 gün önce bile beta hcg 3 çıkmıştı doktor hamile değilsin dedi ama o ay hamile kaldığımı öğrendim. Adet tarihini 5-6 gün geçtikten sonra net sonucu alırsın canım
Mucize001 Elim karnimda Dua ederken postunuzu gordum dilerim dileyen tüm anne adaylarina ve iclerinde sizede mucizelerinizi nasip etsin.bizlerede dua edin sagsaglim kavusalim.hikayemiz biraz uzun Allah kimseye aratmasin onlarin yokluğunu göstermesin.aminnn
hulya_1919 Mucize001 Amin canım Allah isteyen herkese nasip etsin sağlıkla kucağınıza alın insallah bebeğinizi
Kuzumm55 hulya_1919 benim adetim gecikti 5 gün sonra yaptım pozitif bekle biraz derim sonra hayal kırıklığına uğruyor insan