Bertevc Merhaba arkadaşlar, 33 haftalık gebeyim ama canım hiç birşey yemek istemiyor, porsiyonlarımda küçüldü 1 Aydır böyleyim, bebeğiminde gelişimi 2 hafta geriden geliyor, zorluyorum düzenli yemek için olmuyor:/ benim gibi olan var mı? Bebeğinin gelişimi nasıl? Düşük Doğum ağırlıklı doğacak diye korkuyorum
Rabiayyyy Bertevc merhaba ben 34haftalık oldum 32de bende öyleydim ama Bebek aşağı indi midem rahatladı iştahım öyle açık ki anlatamam Bebek yakarsa olduğu için olabilir az az sık sık yemeye çalış
Livask 31+3 üm bende de iştahsızlık başladı bugün resmen zorla yemek yedim. Bilemiyorum canım biraz kendini zorla
Bertevc Livask zorlamaya çalışıyorum aslında ama bi yere kadar tıkanıyorum :( inşallah sizin ki kısa süreli birşeydir