duyguozz26 Güzel anneler bizim bugün kontrolümüz vardı 1900 gram olmuşuz, herşeyimiz şükür çok iyi, doğuma son 1 ay kaldı diyorum ben kafamda.. çatı kemiğim ağrım dışında öyle ekstrem bi durumum yok şükür, sizlerde durum ne 😊😇💙
yigitmom_ duyguozz26 30+3 ile halen ters duran bir erkek annesi olarak bende kasım annesiyim allahın izniyle😍 Bugün kontrol vardi yüzünü gördük oglumun 😍 Çatı ağrısı bel ağrısı ve karın kasilmasini saymazsam cok şükür iyiyiz🤗
Duruveannesii duyguozz26 canım benimde aynı haftalarda bana da Doğumu 8 Kasım gibi yaparsın dedi normalde internette ki hesaba göre 20 Kasım gibi diyordu ama doktorum öyle dedi geceleri özellikle sırt ağrısı çekiyorum çok çatı ağrılarım var bacağımla birşey ittiremiyorum oradaki kemikler acıyor resmen yani şuanlık durumumuz böyle 1 Ekim’de randevumuz var bebeğimin yüzünü görmek istiyorum inşallah görürüm ultrasonda ☺️
madl41 duyguozz26 Benimde kızımın hareketlerinde azalma var bide akıntım bu haftada çok arttı🤷♀️ Çatlaklarım da oluşmaya başladı🙄🥺
Ebru0156 duyguozz26 bende daha 23+3 deyim ama karnimda acayip kasilma var genislediginden mi aceba sigamiyorum sanki hicbir yere :) catlayacak gibiyimm siz tecrube edinmissinizdir normal mi benim ilk gebeligim :)
Gamzekoken Bnde 32+3 deyim. En son gittiğimizde 1960 gramdi. Benim bu ara saydam akıntım fazlalaştı.baska böyle bı şikayeti olan varmi
BhrBrfn Gamzekokenbende 32 hafta sayılırım .Benımde oyle ya fazlalastı .Enfksyonda yok ıdrar tahlılı verdım .Normal bır durummu acaba
Dilru Gamzekoken saydam akintida problem yok diye biliyorum, eger rengi beyaza donerse mantar riski oluyor .
duyguozz26 Evet az önce 32 haftanın içindeki bi annenin postunu okudum altına bi kaç kişi yorum yazmış hepsi aynı haftalarda. Bu haftalarda artıyormuş doğuma kadar böyle devam ediyormuş, benimde arttı günlük ped yetişemez oldu.. bebeğin doğumunu kolaylaştırıyormuş, zaten son ay sıvısı azalıcak doktoru normal demiş bayanlardan birinin 😊
duyguozz26 yigitmom_ biz doğum pozisyonundayız ama her an aklım orda dönermi diye korkmuyo değilim aklımdan çıkarmaya çalışıyorum 😂 uyku 0 bendede sabah 9 dan akşam 7 ye kadar uyuyabiliyorum geceleri 0 yani bi o konuda delircek gibiyim 😂
yigitmom_ duyguozz26 kaçıncı haftada döndü bebeğiniz bana artik dönmez diyorlar ama sanci aninda bile donen varmış diye kendime pozitif enerji yolluyorum😁
Misskokulumm duyguozz26 yeri dar artık canm benim de 32 haftalıkken baş asagi döndü g*tünü bir daha çeviremedi 🙈🥳su an 36 haftalik hâlâ ayni🥳
duyguozz26 Duruveannesii bizimki göstermiyo bi eli hep yüzünde 😂 yarım yamalak yani, bende öyle ya ittirme giyinme problemi tavan 😂
duyguozz26 madl41 benimde gündüz yabaş geceleri halay halinde. Şükür çatlak hiç oluşmadı bide mustela aldım onunla destekliyorum 2 haftadır. Ama en başından beri bebe yağı kullandım sürekli. Umarım çatlamam var daha bi 6 7 hafta ve geriliyor gitgide
duyguozz26 yigitmom_ benim 26 dan beri o pozisyonda, doktor çok değiştirir daha dedi ama şükür dönsede biz her gittiğimizde bu halde 😊😇 döner ya siz flaş tutun onunla konuşun ona yol gösterin bi makalede okumuştum parmağınızla çizin karnınızı flaş eşliğinde. 😊
Sakadilek duyguozz26 bizde 32 +0 😍benim oğluşumda okuldayken dışarıdaki seslerden uyumuyor sanırsam eve gelince daha sakin 🤰bu cuma günü gideceğim inşallah doktora bakalım kilomuz ne kadar oldu bende merak ediyorum 🦋
Deryacgn Biz de Kasım'da bekliyoruz inşallah. Son kontrolümüz 3 eyluldeydi ve 1250 grdi oğlum 😊 sadece karin bölgem çatladı çok az. Ve toplamda en son 6 kilo almıştım. Ama 6 kiloyu son 2 ayda aldım. Onun dışında almamıştım.
duyguozz26 Deryacgn bende 7 kilo aldım bende 6. Aydan sonra bi anda. Ama artık durdu sanırım deli gibi yememe rağmen aynı 2 haftadır
Nur___ duyguozz26 aynı gündeyiz, artık 33. Hafta az kaldı, yarın kontrolüm var bakalım nasıl oldu bebiş bende merak ediyorum 🌺onun dışında, akıntı, ağrılar, heyecan merak hepsi çokça yaşanıyor bizde de 🤦🏻♀️,