Ceren4444 aksine ikinci kez kolostrumu alır bebek çok da güzel olur. İkinci bebek gelişmez diye diyorlar emzirmeme olayını.ama ben hamile olduğumu bılmeden diyet yaptım 8kilo verdım emziriyordum hemde. Bebeğimi öğrendiğimde bebeğim 3 aylık olmuş. Ve gelişmiş büyümüş . Bir sıkıntı gözükmüyor dedi doktorum. Kan değerlerini takip et istersen . Eksiklik olmadığı sürece Bir sıkıntı olmaz