ArzuK Arkadaşlar ben 3aylık hamileyim ve sürekli karnımın üzerine yatarak uyumaya başladım hiç böle alışkanlığım yoktu ama önüne de geçemiyorum aynısını yaşayanlar var mı nasıl önlem alıyorsunuz bebege zararı varımdır?
Glybskl ArzuK bende öyleydim hamile yastığı aldım sonra onun sayesinde yan yatmaya başladım sırt desteği de olduğu için o varken yüzüstü yatamıyorum zaten alıştım da artık 🤗🤗
Msl ArzuK 4.aydan sonra zaten yatamıyorsun rahatsız oluyorsun karnin sert geliyor ve ağrıyor. Uykuda yüzüstü yaptığım an uyanmaya başlamıştım ağrıdan. Yan yatıp bacağınin arasına yastık koy derim:) ben hep yüzüstü yatardim careyi bunda buldum
ikraaa 4.aydan sonra yatamazsin çünkü bebeğe zarar. Zaten kendinde yatınca rahatsızlık hissetceksin. Sol tarafına yatmaya özen gösterirsen bebeğin kan dolaşımı ve sen daha rahat edersin☺️
elifnurdeniz 24. haftaya kadar problem değil diye biliyorum bende hep yüz üstü yatıyorum ama bi süre sonra karın ağrısı yapıyor bende, öyle uyumasak daha iyi olur tabi :))
Badevehande 5.aya kadar sorun etmiyor doktorlar ama vicdanen karnın çıktıkça sen yatamazsın zaten 😊 sola yatınca kan akışının bebeğe en fazla gittiği uyku pozisyonudur ☺️
ArzuK Glybskl benim hamile yastığım küçük yaa ben ondan büyük ve kiloluyum faydası olmuyor o yastıgın ki 😟
Bsrnhtn Cok zararlı bebeğe baskı yapıyorsunuz gelişimini engelleyebilirsiniz 😏birkac gün sağ ve solu deneyin alışırsiniz ben bile alıştıysam 😁🙈özellikle sol taraf çok iyi ama sağ sol yapabilirsiniz 😊gece bilinçsiz dönersem diye eşimi uyarmıştım beni uyandir diye😁ne sırtüstü ne yüzüstü iyi değil demisti doktorum🙏
ArzuK Msl hiç böle Bi yatış alışkanlığım yoktur normalde dogmadan üstüne mi düşüyorum nedir 🤣vallahi geriliyorum böle uyanınca hem karnım agrıyor hem üzülüyorum nedenini çözemiyorum hep uyanış şekli bu
ArzuK Yaaa bilinçli yatmıyoooorummmm ki 🙄ben hiç agızımın üzerine de uyuyan birisi degilim ki kendimi öyle buluyorum karın agrım oluyor zaten elimde degil ve neden öyle yattıgım ben de bilmiyorum 😟
ArzuK Yaaa bilinçli yatmıyoooorummmm ki 🙄ben hiç agızımın üzerine de uyuyan birisi degilim ki kendimi öyle buluyorum karın agrım oluyor zaten elimde degil ve neden öyle yattıgım ben de bilmiyorum 😟
ArzuK Önlemek için ne yapmalı hadi farkındalığı olmayanlara yardımcı olunnn lütfen 🙏Bi ben degilmişim anlaşılan yastık var bende ama küçük geliyor sanırım faydasını görmedim 🙄
Msl ArzuK vücudun öyle daha rahat artık demek benim doğumdan sonra ilk yapacağım şey yüzüstü uzanmak olacak 😂😂😂😂
Emineeskici Bende hep yüz üstü yatardım. Nasıl alışıcam diye düşünmedim değil. Ama inan bi zaman sonra yüz üstü yatamıyosun zaten 🙂 vücudun buna izim vermiyo 🙂