eda33
Bugün 50 mg şeker yüklemesi yaptırdım. Sonucumu doktorumu arayarak öğrenecektim. Sekreteriyle konuştum 175 çıktığını ve yüksek olduğunu söyledi 75 mglik bir doz yaptırmam gerektiğini ya da dahiliye doktoruna gitmem gerektiğini söyledi. Aranızda bu değerlerde çıkan anneler var mı? Hemen endişelenmek istemiyorum ama internette gebelik şekeri hakkında yazılanlarıda okuyunca panik olmaya başlıyorum. Çok mu yüksek yoksa uygun diyetle düşürülebilir mi ? Yorumlarınızı bekliyorum.