26082014 annemsii Hindistan cevizi yağı kullandım doktorumun tavsiyesiyle oğlum tersti karnım çok büyük duruyordu ona rağmen hiç çatlağm olmadı
Gizoo Mustela krem, Avokado yağı kullanıyorum. 32. Haftamdayım normalde kuru ciltliyim ama az kilo aldım ve göbeğim çok yok diye mi yoksa kullandığım ürünlerin etkisi mi bilmiyorum hiç çatlağım olmadı şimdiye kadar. Her gün kullanıyorum bazen de üşenmezsem günde 2 kez. Sanırım su içmek cildi nemlendirmek önemli ama kalanı genetik olsa gerek.
ylzzz Lierac kullanıyorum 29. Haftamdayım karnımda çatlak olmadı göğsüme son ay başlayacaktım göğsüm de kırmızılıklar başlamış. Göğsüm çok büyümedi oysaki. Demek ki krem işe yarıyor.tavsiyem göğsünü de ihmal etme
Pcosaragmen Çatlak olusumu genetik canım ,Dr um ne kullanırsan kullan engel olamazsin olacaksa diyor fakat daha az olması için nemlendirme ve bol su içimi önemli,clife in câtlak kremi var %100dogal ,doğum sonrası bebeğin için de kullanabilirsin , tavsiyemdir 👍
Ozzy 2. Hamileliğim ilkinde hiç olmadı. Şimdide 37+4 üm şuana kadar çok şükür hiç çatlamadım. Kesinlikle Lierac👍🏻 Ki ben çatlamaya çok müsaitim ergenlik dönemimde kalçalarım çatlamıştı.
Pantone Bitkisel yağlardan sadece zeytinyağı ve incia’nın çatlak kremi. Bitkisellerin çok yan etkisi var dikkatlice araştırmadan kullanmamanızı tavsiye ederim. Doktorunuza muhakkak sorun kulaktan dolma şeyler tehlikeli olabiliyor başkasına iyi gelen size iyi gelmeyebiliyor. ☺️