Fkryegl ben kullanıyrm canım 200ml
7+6 yız. Düşük riski için alttan günde iki kez kullanıyorum. Şükür iyiyim bseym yok. Yutma olarak da baş dönmesi mide bulantısı falan yapıyor sanırsam sersem ediyor die biliyorum alttan kullanmak daha iyi olacaktr. Kullan bsey olmaz ilk üç ay kullandırıyorlar. Rabbim saglık versin