Eayhns_24 Kızlar son 4 kontrolümde özel hastanede analık hakkından faydalanıyordum bugün kontrole gittiğimde sıkıntı çıktı sistem onay vermiyor dediler Bi sigortayla görüşün dediler. Sigortaya gittiğimde ise orada analık hakkı diye birşey olmadığını tamamen hastanenin insiyatifinde olduğunu söylediler. Ben bişey anlamadım böyle bir hakkımız var mı yok mu yoksa ben 3_4 seferdir nasıl oluyorda faydalandım şimdi faydalanamıyorum?
Deroliii Var canım bende analıktan yararlanıyorum 170 i ara sor özele gidiyorum ve normal sigortalı gibi tüm haklarımız mevcut.
kyrdsvn Analık hakkı sigortalı olmasanız bile gittiğiniz hastane sigortalılardan aldığı ücret kadarını alıyor sizden de . Bu demek 👍🏻 Bi sıkıntı yaşıyorsanız direk 170i arayın
emreesra kyrdsvn doğum yaparkende analık hakkindan yararlanabiliyor muyum yoksa sadece kontrollerde mi
Rumeysa_a Gebeliğin başlangıcından itibaren doğurup 1 sene daha o haktan faydalanıyorsunuz diye biliyorum ben gittiğim hastanelerde problem yaşamadım direk seni bagkur diye geçiriyorlar genede arayıp bilgi almakta fayda var yanlış bilgi vermek istemem ben bu şekilde giriyorum