kz_kevser benim de oldu burun kanamam ama bahsettiğin gibi yoğun ve durdurulamaz değildi. Bence de doktoruna muhakkak ulaş. Açıkçası hamilelikte yaşadığım herhangi bir ağrı, acı, kanama günlük hayatımı sekteye uğratıyorsa muhakkak doktoruma soruyorum. Sen de ihmal etme derim. İçin rahat etsin en azından.