Arkadaşlar ben çok Vesvese yapardım 2 düşük yaşadım haliyle hep kötü şeyler düşünürdüm şimdi her sabah 7 şer kere ihlas Fatiha nas felak ayetel kürsi okuyorum hep Esma-ül-Hüsna okuyorum .70.000 Subhanellahi be Bihamdi ye başladım İnan'ın Allah'ın izniyle hiç Vesvese yapmıyorum Allah içime böyle bir ferahlık verdi çok şükür