Sulesule Merabalar beylikdüzünde oturuyorum evime Bi klinik var ufak ev gibi yani 32 haftalıgım simdiye kadar hep oraya gidiyorum bitane kadın dogum var sadece ama sanki doktorum biraz soguk gibi bu aralar kafam cok karısıyor fazla ilgi alaka yok böyle Bi durumla karsılasan var mı acaba sonradan devlete falan baslayan acaba diyorum devlet hastanesine mi baslasam ama sümdiye kadar hep oraya gittim diger özel hastaneler Bi muane ucretine 110 TL alıyor bu klınık 73 TL alıyor yardım lütfen yada beylikdüzü devlet hastanesinde dogum yapan varmı bilmiyorum fikir lütfen
Aliss_36 Sulesule doğum yapmadım ama muayne oldum, çok çok iyi bi hastane ve çok çok iyi bi doktora denk geldim
Crescent96 Beylikdüzünde medilife var muayanesi 85₺ diye biliyorum doktorları hakkında bi bilgim yok ama☺️