Hebun56 Ve bugün 13. Hafta da erkek olduğunu öğrendim çok mutluyum erkek hemen gösterir derlerdi de inanmazdım Ne kadar kız olmasını istiyor olsamda oğluşumu görünce herşeyi unuttum Allah sağlıklı olmasını da nasip etsin sizler de öğrenen var mı ? 😊🥳😍🙏🏻
Ndrkbr Hayırlı olsun canım sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin Rabbim. Bizimfe 19. Hafta hala göstermedi kendisini Hebun56
Canan_irem96 Saglikcakla kucaniza almayi nasip etain mevlam benm kizimda 19 haftada netlesdirdi kendiini