Mervednr korkuyosan eğer hiç korkma canım bende normal doğum beklerken sezaryen oldum çünkü sanclarm vardı ama ben hssetmiodum ve açılmam hiç yoktu o yüzden oldum beni herkes çok korkutmustu bugün tam 13 gün oldu doğum yapalı dikislerimi 3 gün önce aldılar daha 2. Günden ayağa kalktm çok şükür ilk yürümede zorlanırsn dediler çok şükür onda da hiç zorlanmadm ilk kalkacgn zaman yere bakma biri seni tutsun karşıya doğru bak hiç bsey olmuyor ama ameliyat sırasında başını oynatma bana oynatma dediler ben bebeğime bakmak için çok cevirdim kafamı o yüzden o esnada başıma felaket bir ağrı girdi belden igneden de hiç korkma yemin ederim hissetmiosun bile yani ben hiç ama hiç hissetmedm sana bide tavsiyem kayısı suyu ve ananas suyu bol bol iç doğumdan sonra direk tuvalete çıkartıyor bende ananas suyu çok etkili oldu bide yanına mutlaka battaniye götür ve kalın bir hırka çünkü çok Üşüyosn terlesen bile hirkani sakin çıkarma çünkü sonra sırt ağrısı yapıyor simdiden hayırlı doğumlar canım 💕