baltacirahsan benim adetim 21 gündebir oluyordu. 24. Gün geldiğinde tuvalette peçeteyle çok hafif pembe renkte bisey geldi. Adet oluyorum sandım ped koydum 1 gün sonra baktım gelen giden yok dedim yanlış alarm. Sonra 28. Gün geldi baktım bisey yok 28. Gün test yaptım çift çizgi çıktı :)